Jussi Välimäki
- Perjantaisessa nuotituksessa kävi ilmi, että kilpailussa tullaan erottelemaan jyvät akanoista heti sen ensimmäisestä erikoiskokeesta lähtien ja että kaasu pohjassa on ralli aloitettava, mikäli meinasi SM-pisteitä pussiinsa haalia, kertoi Välimäki jatkaen, - Meille Mikkelin SM-ralli oli puhtaasti ajotuntuman ylläpitämiseen tarkoitettu kilpailu emmekä siten lähteneet tekemään 110% suoritusta vaikkakin kilpaa ajoimme.
Välimäki yhdessä kartanlukijansa Jarkko Kalliolevon kanssa aloittivat ennakkoveikkauksien mukaisesti ollen kolmen ajetun erikoiskokeen jälkeen luokan neljäs. PrintSport Racingin A-ryhmäläistä Mitsubishi Lancer Evolution VIII ralliautoa luotsanneella Välimäellä ei A-ryhmään muutetulla N-ryhmäläisellä ollut mahdollisuuksia luokan WRC-autoja vastaan.
Päivä eteni samalla kaavalla kunnes viimeisellä erikoiskokeella sarjajohtaja Mikkonen suistui keskeyttämisen arvoisesti Latvalan voittaessa yleiskilpailun ja moninkertaisen Suomen mestarin, Sebastian Lindholmin sijoittuessa toiseksi. Jussi Välimäki jäi lopulta minuutin ja 32 sekunttia Latvalasta ollen luokkansa kolmas. Kolmanneksi parhaimmat SM-pisteet kiinnittivät Välimäen kokonaistilanteessa pronssiin, vain seitsemän pistettä sarjajohtaja Latvalaa perässä.
- Kilpailulle asetetut tavoitteet tulivat täytetyksi. Ralliauto ja sen huolto toimivat esimerkillisesti, siitä kiitos PrintSport Racinglle sekä Saxspeedlle. On hienoa ajaa kilpaa kun taustalla olevat asiat ovat kunnossa, jakoi Välimäki kiitosta jatkaen, - Nyt tulevan viikon aikana pohdimme osallistummeko ja jos osallistumme, niin millä kalustolla kolmen viikon päästä ajettavaan SM-sarjan neljänteen osakilpailuun, Peurunkaralliin.
Lisäämme alkuviikosta Jussin kotisivuille, osoitteeseen www.jussivalimaki.com incar kamerakuvaa Mikkelin vauhdikkailta erikoiskokeilta.