Sarjan erikoiskokeille saadaan rock-henkeä uuden kumppanin Hard Rock Café Helsingin myötä
Hard Rock Cafe Helsinki on poikkeuksellinen kumppani Ralli SM -sarjalle. He ovat Helsingin ytimessä sijaitseva ravintola, joka tarjoaa hyvää ruokaa ja juomaa, maailmanluokan palvelua sekä kiinnostavia tapahtumia ympäri vuoden. Samalla he ovat osa maailmanlaajuisesti tunnettua ketjua. Tällä kaudella 2019 he tulevat näkymään ralliautojen tuulilaseissa, tuoden rock-henkeä sarjan erikoiskokeille ympäri Suomea.
- Urheilu sekä erilaiset hyväntekeväisyysprojektit ovat brändillemme tärkeitä ja koemme niiden olevan parhaita kanavia jakaa tukea niin paikallisesti kuin maailmanlaajuisestikin. Annamme tukea niin jalkapalloon, jääkiekkoon kuin salibandyynkin, ja nyt ralli tulee tähän hienona lisänä. Olemme erittäin iloisia, että pääsemme nopeisiin ja jännittäviin rallitapahtumiin mukaan. Tulemme varmasti itsekin olemaan paikan päällä niin monessa rallissa kuin mahdollista, kertoo myynti- ja markkinointipäällikkö, Daniel Arvai.
- Olen aina rakastanut moottoriurheilua, lapsuudestani asti. Sen vuoksi tämä kumppanuus on merkittävä, ei ainoastaan yritystasolla mutta myös henkilökohtaisella tasolla, lisää toimitusjohtaja Ryszard Janik.
- Tämä on erityinen mahdollisuus saada kansainvälisesti hyvin tunnettu ravintolaketju sarjamme kumppaniksi. Uskon että kumppanuuden myötä tavoitamme rallin pariin uusia kohderyhmiä ja pystymme tarjoamaan heille ainutlaatuisia rallielämyksiä kilpailujen parissa, hehkuttaa AKK:n kehityspäällikkö, Sami Heiskanen.
Kumppanuus Hard Rock Cafe Helsingin kanssa mahdollistaa erikoistarjouksia sarjaa seuraaville ja sarjassa kilpaileville kauden 2019 aikana. Tarjouksista tullaan ilmoittamaan erikseen.
Hard Rock Café Helsinki, Aleksanterinkatu 21, 00100 Helsinki, Finland
https://www.hardrock.com/cafes/helsinki/fi/
Facebook: @HRCHelsinki / https://www.facebook.com/HRCHelsinki/
Instagram: @hrchelsinki / https://www.instagram.com/hrchelsinki/?hl=fi
Virallinen hashtag: #hrchelsinki
Teksti: Suvi Nisula
Kuva: Suvi Nisula
Kuvassa vasemmalla AKK:n kehityspäällikkö Sami Heiskanen ja oikealla Hard Rock Cafe Helsingin myynti- ja markkinointijohtaja Daniel Arvai.