Facebook Twitter Email Pinterest

Pirellin mainospaikat

30.10.2008 / Pirellin mainospaikat

Ralli SM -sarjassa ajetaan kausilla 2009-2011 Pirellin yksityyppirenkailla. Osana tätä rengassopimusta on Pirellillä oikeus tiettyihin mainospaikkoihin yksityyppirenkaita käyttävien luokkien autoissa ja kuljettajien ajovarusteissa.

Ralli SM:n nelivetoisten ja kaksivetoisten sekä Suomi Cupin nelivetoisten autojen etu- ja takapuskureihin tulee Pirellin logotarrat. Tarroja on kolmea eri väriä, joten kilpailijan autoon voidaan valita sopiva tarra auton oman värityksen mukaisesti. Tarrojen koot käyvät ilmi oheisesta liitteestä. AKK Sports toimittaa haluttaessa tarrat kilpailijalle, tai kilpailijat voivat tilata logoaineiston itselleen ja teettää tarrat autoonsa samalla, kun auto muutenkin teipataan.

I- ja II-ohjaajien ajohaalareihin tulee Pirellin logomerkki vasempaan rintaan. AKK Sports toimittaa logomerkit kilpailijoille hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Logomerkin paikka ja koko on esitetty oheisessa liitteessä.

Lisäksi kilpailijoiden on käytettävä Pirelli-lakkia kilpailujen maalilavalla sekä kaikissa TV-haastatteluissa ja lehdistötilaisuuksissa. Lakit toimitetaan kilpailijoille viimeistään ensimmäisessä osakilpailussa.

Lisätietoja asiasta antaa Kai Tarkiainen, etu.suku@autourheilu.fi tai 0207 219 423.

Pisteet top 5

1. Teemu Asunmaa / Tuukka Shemeikka 63 pistettä AlavUA (Rally2)
2. Tuukka Kauppinen / Sebastian Virtanen 52 pistettä Huuha UA (Rally2)
3. Esapekka Lappi / Enni Mälkönen 50 pistettä PiekUA (Rally2)
4. Tommi Jylhä / Kimmo Nevanpää 29 pistettä JyvUA (Rally2)
5. Niclas Grönholm / Samu Vaaleri 28 pistettä EMSC (Rally2)

< Katso kaikki >

Kalenteri 2025

     1. 17.-18.1. Hotelli IsoValkeinen SM-ralli Kuopio 250 v., Kuopio
     2. 30.1-1.2. 60. Arctic Lapland Rally, Rovaniemi
     3. 7.-8.3. SM Savonlinna Ralli, Savonlinna
     4. 23.-24.5. SM Red Devil Länsirannikon Ralli, Turku
     5. 11.-12.7. SM O.K. Auto-Ralli, Kouvola
     6. 15.-16.8. SM Ralli, Lahti
     7. 26.-27.9. SM Seinäjoki Ralli, Seinäjoki

SM-sarja sosiaalisessa mediassa